mandag 6. mai 2013

Hvordan det er i barnehagen

Jeg synes det er helt greit å jobbe i barnehage, men jeg er litt usikker på om jeg heller vil jobbe med eldre. Synes det fort kan bli litt kjedelig og lange dager, men det er veldig koselig og ingen dager er like. Det er veldig gøy å se hvor engasjerte barna blir når vi har aktiviteter og hvor fort de lærer. Jeg liker veldig godt praksisplassen og de som jobber der, alle er veldig hyggelige og veldig hjelpsomme hvis det er noe.

En tirsdag fikk jeg ansvar for en som jeg skulle være litt med alene, vi var litt ute og huska og hadde noen aktiviteter ute som var veldig gøy. Det synes jeg var veldig koselig og håper på å gjøre det flere ganger.

1 kommentar:

  1. Bra Emilie. Det er flott at du finner ut av hva du ha rlyst til å gjøre videre- det er jo også noe av poenget med å være utplassert på vg1.

    Flott å høre at du syntesd et var kjekt å ha ansvar for dette ene barnet en tirsdag, og kanskje du kan planlege enaktivitet med nettopp dette barnet?
    Vi snakkes nærmere i morgen,når jeg kommer på besøk:)

    SvarSlett